Grip op je marketing
Ben je een directeur van een B2B bedrijf met 10-50 medewerkers? Dan zul je het volgende herkennen.
Marketing is voor jou vaak ingewikkeld, tijdrovend en kostbaar.
Moet je nou inzetten op SEO, SEA, e-mailmaketing, social media of LinkedIn adverteren? Het zal allemaal wel, jij wilt weten welke marketingactiviteiten nou resultaat op leveren. En je wilt leads en klanten die bij je passen.
Het wemelt van de zogenaamde online experts, handige jongens en aanbieders van allerlei mooie tools. Iedereen belooft je gouden bergen. Maar wie helpt je echt verder?
Je weet dat je marketing nodig hebt voor de continuïteit en groei van je bedrijf.
Maar het is nog wat te vroeg voor een marketing medewerker in je bedrijf. Je wilt eerst grip op je marketing krijgen zodat je ziet wat het voor je klanten, je medewerkers en jezelf doet. En onderaan de streep wil je natuurlijk resultaat. Hoe organiseer je dat op een efficiënte manier?
Onze aanpak
Ons marketing abonnement geeft je alles wat nodig is om de doelen van je bedrijf te behalen, bij je ideale doelgroep en met de juiste kanalen. Wij regelen alles voor je in en ontzorgen je. Van Adwords tot social media.
We houden je goed op de hoogte. Met een eigen dashboard om dagelijks de voortgang te zien. Je nieuwe leads en blije klanten. We blijven net zo lang betrokken tot je resultaat krijgt van je marketingacties.
Klanten aan het woord
Over ons
Wij helpen onze klanten gezond groeien met menselijke marketing.
Waar komt onze naam vandaan? Sound betekent 'geluid, toon', maar ook 'financieel gezond, evenwichtig en betrouwbaar'. Muziek is emotie en verbindt. Goede communicatie en marketing doet dat ook. Dat is goed voor de business. Een Sound Business.
Sound Business is een B2B marketingbureau en coöperatie van gelijkgestemde, bevlogen en zelfstandige strategen en marketeers. En de oprichters zijn enorme muziekfreaks ?
Onze ervaring is dat het bouwen van een bloeiend bedrijf start bij een heldere positionering en een onderscheidende merkstrategie. Medewerkers, prospects en klanten staan hierin centraal. Want de focus op de mens creëert gezonde groei.